Projekter for børnehaver

Billedskolen tilbyder spændende billedprojekter for børnehaverne i København. Projekterne er korte endagsforløb målrettet aldersgruppen og er gratis.

Projekter for børnehaver i København

Der er åbent for tilmelding til projekter for Børnehaver i januar 2025.
Projekterne  bliver fordelt mellem alle børnehaverne i København og man får besked i starten af februar om man har fået plads på projektet.

Om projekter for børnehaver:

Hvor mange af de udbudte dage må man tilmelde sig?

Man må gerne tilmelde sig flere dage, men kan kun blive optaget på en af dagene.

Hvor mange børn må man tilmelde?

Tilbuddet er for én gruppe på max. tolv børn.

Kan man være sikker på at få plads, når man har søgt et projekt?

Man kan ikke være sikker på at få et projekt, da projekterne fordeles mellem alle de børnehaver der søger, men man skal endeligt bare søge, da det varierer fra år til år, hvor mange henvendelser vi får på projekterne.

Kan jeg tilmelde en gruppe, selv om jeg ikke selv er med?

Man kan godt stå på som tilmelder, blot man oplyser hvem der kommer med gruppen, hvis man bliver optaget på projektet. Husk i så fald at oplyse navn, e-mail og mobil nr. på vedkommende der kommer børnene i projektet.

Hvad hvis vi har fået et projekt, men desværre er blevet forhindrede i at deltage?

Hvis I må aflyse at deltage i et projekt, skal det meddeles på en returmail på den mailbekræftelsen I har modtaget og så hurtigt som muligt, så vi har mulighed for at finde en anden børnehave der kan deltage.
Sker det undtagelsesvis på selve dagen, så kontakt Billedskolens kontor på: 3366 4640.

Husk at vi stå klar med værksted og underviser, så hvis I har mulighed for at sende en vikar med gruppe ved sygdom, eller alternativt komme med en anden gruppe, så er det meget velkomment, så ressourcerne ikke går til spilde.

Skal børnene have forklæder med på Billedskolen?

Vi har forklæder, men det er alligevel en fordel at børnene ikke har deres helt nye og fine tøj på.

Skal vi have madpakker med?

Ja, tag madpakker med, så kan børnene tanke lidt op undervejs i forløbet.

Børn med særlige udfordringer?

Hvis der er børn der har udfordringer som I tænker, at det er vigtigt at vi skal kende til på forhånd, så skriv det gerne i en returmail.