Fritidstilbud i Billedskolen

Billede
Børn der laver store papfigurer og maler dem

Fritidstilbud

Billedskolen tilbyder undervisning i billedkunst på ugentlige hold samt weekendworkshops og events for børn, unge og deres familier bosiddende i Københavns Kommune.

Billedskolehold

For børn og unge fra 1. klasse - 22 år, der har lyst til at arbejde med billeder og visuelle udtryk. Tilmeldingen sker for et helt skoleår, og undervisningen foregår én eftermiddag eller aften om ugen. Vi starter i august og slutter i maj.

Tilmeldingsfolder 2024-25. Gentilmeldingen åbner 1.maj.

Andre fritidstilbud

Vi udbyder hen over året forskellige workshops af kortere varighed, for eksempel croquis, animation, design og tegnefestival. Den første søndag i måneden fra september til juni er der søndagsværksted for børn og deres voksne.

Her kan du se en video hvor elever 6.-8. klassetrin, arbejder med "trofæer". Underviser Joachim von Westen, fortæller lidt om projektet undervejs.

Video Url

I denne video besøger Underviser Katrine Marie Nielsen sin kollega Janna Lund og en gruppe af elever 1.-3. kl. i værkstedet på Billedskolen og Janna fortæller lidt om sin undervisningspraksis.

Video Url