Weekend-workshops

Billedskolen tilbyder workshops til børn og unge der bor i Københavns Kommune. Billedskolens undervisere står for de skiftende workshops med forskellige temaer, billedudtryk og teknikker. Der er noget for alle!

Du kan tilmelde dig under den enkelte workshop, og tilmelding skal ske senest en uge før workshoppen.

Prisen er 86 kroner (2024) pr. workshopdag pr. person, der betales til underviseren på dagen. Kun med mobilepay.

Weekend-workshops i efteråret 2024

Der kommer flere workshops til efteråret 2024, de vil blive vist her når vi nærmer os tilmelding.

Spørgsmål og svar om weekend-workshops

Hvordan tilmelder jeg mig en workshop?

Du tilmelder dig under den enkelte workshop.

Hvad koster det at deltage på en workshop?

Prisen er 86 kroner (2024) pr. person pr. workshopdag. Betaling kun via MobilePay på selve dagen.

Hvordan fordeles pladserne?

Først til mølle. Du skal dog dig tilmelde dig senest en uge før workshoppen.

Hvornår ved jeg, om jeg har fået plads?

Du modtager en mail med besked om du har fået plads på workshoppen.

Hvad sker der, hvis Billedskolen aflyser workshoppen?

• Skulle vi blive nødsaget til at aflyse en workshop på selve dagen, vil det stå på forsiden af hjemmesiden.
  • Ved aflysning, som vi er bekendt med på forhånd, vil du modtage en mail.

Hvad gør jeg, hvis jeg bliver forhindret i at deltage?

Send en besked til billedskolen@kk.dk hurtigst muligt, så en anden kan få din plads.

Hvornår udbydes der weekend-workshops på Billedskolen?

Workshops i efteråret vil blive udbudt i september måned og forårets workshops i februar.